em preguntava ,si en guany fareu tambe la marcha en conmemoraçio al rey Jaume I ? ia gent que esta esperant aquesta noticia.A mi personal-ment m’agradaria que la fereu per que l’any passat la gent que va estar ,va disfrutar molt de la companyia i com no de les vistes tan meravilloses desde l’ermita de santa Ana.
- Patrocinadores
-
Ajos de Xàtiva
- Página oficial del Club de Atletismo Ajos de Xàtiva
- Últimos Comentarios
- indeciso en MMXATIVA 2012
- toni en MMXATIVA 2012
- il mafioso en MEDIA MARATON XATIVA 26-2-2012 modif. 27/01
- cesar en MMXATIVA 2012
- il mafioso en MEDIA MARATON XATIVA 26-2-2012 modif. 27/01
- juanen en MMXATIVA 2012
- Enriquito en MEDIA MARATON XATIVA 26-2-2012 modif. 27/01
- RAFA DAROCA en MMXATIVA 2012
- il mafioso en MEDIA MARATON XATIVA 26-2-2012 modif. 27/01
- Vicente Lluch en MMXATIVA 2012
- Etiquetas



Estimat amic:
crec que no es fará res degut a que l´aniversari fou l´any passat encara que jo soc ningú per a dir si es pot repetir o no, faltaría mes.
El que si que puc comentar-te es una marxa que estem preparant per a les próximes setmanes i que consisteix en agafar el tren fins a Vallada i tornar caminant a Xàtiva per l´anomedada “Via Augusta” . La distància es de 18/19km aprox. i amb parada a esmorzar inclosa te una duració de 4 hores. Atent a la pàgina que rebràs notícies prompte.
salutacions
moltes graçies per la teua resposta,estar atent a les noticies de la pagina,pero t’adelante qye podeu contar amb me per la marxa que esteu preparant..
salutaçions